برای صاحبان کسب و کار، محصولات و خدمات
بنکی دو یک دانشنامه و شبکه اجتماعی است که در مسیر یک پلتفرم اجتماعی خدمات مالی گام بر می دارد. در بنکی دو بانک ها، شرکت های پرداخت، فروشگاه ها، متخصصان بانکداری و پرداخت، و استفاده کنندگان خدمات بانکداری و پرداخت مثل من و شما حضور دارند.

با حضور و مشارکت در بنکی دو می توانید وجهه سازمان، محصولات و خدمات خود را در حوزه مالی، بانکی و پرداخت به صورت حرفه ای بسازید و از دانش جمعی برای بهبود و توسعه آن ها استفاده کنید. کمپین های حرفه ای ارتقاء برند و مدیریت دانش در بنکی دو به شکل های مختلفی به بهبود جنبه های مختلف کسب و کار شما کمک می کند.
شروع کنید
ویترین بنکی دو
همه چیز را همگان دانند!
جارزنی در بنکی دو
بهتــر بشـنویــد!
احترام به سنـت ها
شروع کنید
در بنکی دو
ثبت نام کنید
ثبت نام در بنکی دو رایگان است و همیشه رایگان خواهد ماند
شبکه خود را
گستـرش دهیـد
با شبکه بزرگتر از همکاران و
همفکران، بهتر دیده می شوید
محصولات و
خدمات خود را
ارتقاء دهید
محتوای با کیفیت، به روزرسانی
مستمر و ارتباط با شبکه
ویترین بنکی دو
معرفی
سازمان شما
در صفحه اول دیده شوید
در بخش سازمان های پرمیوم در صفحه اول بنکی دو پنج و فقط پنج جایگاه برای دیده شدن سازمان شما وجود دارد.
می توانید با خرید این جایگاه، صفحه سازمان خود در بنکی دو را معروف تر کنید. قرار گرفتن در صفحه اول بنکی دو فرصتی است برای بهتر دیده شدن برای کلیه بازدیدکنندگان هدفمند در حوزه بانکداری و پرداخت.
محصول و
خدمت شما
در معرض دید جامعه بنکی دو
افراد همیشه به محتواهایی که کمتراسانس تبلیغات دارند و آمیخته با علایق آن ها هستند بیشتر روی خوش نشان می دهند و برای آن وقت می گذارند. با معرفی رایگان محصول خود در بنکی دو لازم است آن را به مخاطبان معرفی کنید تا با آشنایی با جزئیات و نقاط تمایز آن، در ذهن افراد نقش مناسبی بزنید.
جایگاه های محدود معرفی محصولات پرمیوم در صفحه اول بنکی دو این فرصت را به شما می دهد تا محصول خود را به شکلی شاخص در معرض دید کلیه بازدیدکنندگان (عضو و غیر عضو) قرار دهید.
شمارش معکوس
هر لحظه با رویدادهای مهم شما
تا شروع مرحله داوری ایده های استارت آپ

هر گونه رویداد مهم برای شما از رونمایی محصول تا برگزاری سمینار یا جایزه برای مشتریان را ارتقا ء دهید!
همه چیز را همگان دانند!
کمپین ایده
موتور نوآوری
نوآوری در محصولات و خدمات بانکی و پرداخت، یک باید بزرگ در دنیای امروز است. این نوآوری دیگر محصور به مرزهای سازمان نیست و مشارکت متخصصان، مشتریان و مخاطبان سازمان را می طلبد. بنکی دو با گردهم آوری عده زیادی از متخصصان و مخاطبان صنعت بانکداری و پرداخت می تواند موتور نوآوری سازمان شما را فعال کند. با استفاده از سرویس "کمپین ایده"، مساله یا زمینه مشخصی را با تعدادی مشوق معرفی می کنید و در یک بازه زمانی معین، بنکی دو با معرفی هوشمندانه و ارتقاء کمپین شما در شبکه، ایده های مختلف را برای مساله شما جمع آوری می کند. شما می توانید با داوران خود ایده ها را ارزیابی و امتیازدهی کنید. با این کار هم ایده های مناسبی جمع می کنید، هم برند خود را ارتقا می بخشید.
هر ماه یک کمپین ایده
هر فصل یک رویداد نوآوری
استارت آپ / هکاتون
رویدادهای نــوآوری
استارت آپ، هکاتون، ...
بنکی دو مملو از افرادی است که تشنه تبدیل ایده های نوین به کسب و کارهای نوپا هستند. با توجه به رشد سرسام آور استارت آپ های صنعت مالی (FinTech) و تعیین کننده بودن ایده های کسب و کار جدید در رقابت های بانکی و پرداخت، سازمان های ما نیاز به کسب و کارهای جدید دارند. بانک ها و شرکت های بزرگ می توانند با استفاده از بستر بنکی دو از لحظه شروع و معرفی، تا آموزش و همراهی شرکت کنندگان، و جمع آوری و داوری طرح های کسب و کار را به صورت کاملا آنلاین از طریق بستر بنکی دو به انجام برسانند و با حفظ مالکیت فکری طرفین، زمینه ظهور کسب و کارهای جدید را فراهم کنند.
جارزنی در بنکی دو
تبلیغات نامحسوس
در شبکه اجتماعی
محصول، خبر، رویداد یا هر موضوع دیگری را که برای شما مهم است و تمایل دارید به اطلاع دیگران برسانید در شبکه تبلیغات نامحسوس بنکی دو معرفی کنید. تبلیغ نامحسوس دو نوع دارد:
- تبلیغ بین پست ها با ظاهری مشابه سایر پست ها
- تبلیغ در نتایج جستجو و پیشنهادات موتور جستجوی هوشمند بنکی دو
بروزرسانی از
طریق پست الکترونیکی
بنکی دو برای اطلاع رسانی به کاربران و بسیاری از متخصصان بانکداری و پرداخت که هنوز به عضویت بنکی دو درنیامده اند، به طور مرتب ایمیل های به روزرسانی شامل، اخبار، دانش جدید، روابط همکاری و محتواهای کاربردی می فرستد. شما می توانید از این بستر برای یادآوری، معرفی و یا تبلیغ سازمان، محصول و یا خدمات خود استفاده کنید.
بهتر بشنـویـد!
سرویس
پشــت سر
پشت سر شما چه می گویند؟
علم بازاریابی بیان می دارد هر مشتری ناراضی، نظر خود را به ده نفر دیگر تحمیل می کند؛ در دنیای امروز شبکه های اجتماعی، این مشتری ناراضی ابزارهایی دارد که 10 میلیون نفر را ناراضی کند! دانستن این که در مورد شما یا در مورد کلید واژه هایی که برای کسب و کار شما مهم است در یک شبکه اجتماعی چه گفتگوهایی در جریان است و پیگیری آن ها می تواند یک موهبت بزرگ باشد. با هزینه ای کم از آن چه در مورد شما در جریان است مطلع شوید. به زودی در بنکی دو خواهید توانست جریانات سایر شبکه های اجتماعی در مورد خود را نیز پایش کنید.
سرویس
کانال صدا
صدای مشتریان، همکاران و جامعه
در کنار کانال های دریافت صدای مشتری مانند تلفن، وب سایت، مرکز تماس و ...، سازمان شما می تواند روی بنکی دو به عنوان یک کانال غیررسمی ولی هماهنگ با دیگر کانال های شما حساب باز کند.
شما می توانید بنکی دو را به عنوان یکی از راه هایی معرفی کنید که مشتریان و مخاطبانتان دیدگاه ها، انتقادها و شکایت هایشان را به گوش شما برسانند.
شما می توانید جریان کاری ویژه ای برای هر یک از صداهای مشتریان خود ایجاد کنید.
هم چنین می توانید با وب سرویس های بنکی دو، صداهای مشتری را از بنکی دو تحویل گرفته و در سیستم های مرسوم سازمانی خود به آن ها رسیدگی کنید.
احترام به سنت ها
آگهی تصویری
امکان هدایت به بنکی دو و سایت شما
بنکی دو به احترام شیوه های تبلیغی سنتی در وب، تنها 2 جایگاه در کنار کلیه صفحات دانشنامه¬های موضوعی و صفحات شخصی کاربران را به آگهی تصویری شما اختصاص داده است.
تعداد کم تبلیغات که یک اصل همیشگی در بنکی دو است می تواند ضریب دیده شدن شما و توجه بازدیدکننده به آگهی تصویری شما را بالا ببرد.
شما می توانید از این تبلیغات برای هدایت کاربران به صفحه سازمان، محصول یا رویداد خود در بنکی دو استفاده کنید یا آن را مستقیما به وب سایت خود متصل کنید.
محتــوا
حول و حوش بنکی دو
برای صاحبان کسب و کار، محصولات و خدمات
|
|
|
|
کلیه حقوق این تارگاه متعلق به شرکت اینوتکس ایران است.